ArjandeJ

Nieuw op het forum? Stel je even voor
Forumregels
Stel je hier even voor en vertel wat jouw modelbouw interesse heeft. Zet in het "onderwerp" jouw forumnaam. Daarna zal je gebruik kunnen maken van alle functie's van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ArjandeJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2016 19:15
Echte naam: Arjan de Jongh

ArjandeJ

Bericht door ArjandeJ »

Hallo Allemaal,

Ik wil me graag voorstellen. Mijn naam is Arjan de Jongh en ben woonachtig in Hooge Zwaluwe.
35 jaar geleden voor eerst kennis gemaakt met radiografische modelbouw. Door drukte tijdens mijn studies... heb ik destijds deze hobby beëindigd, echter sinds 3 jaar de modelbouw weer opgepakt. Mijn interesse is vooral gericht op de bouw van radiografische zeeslepers, havenslepers en vintage RC modellen. Op dit moment heb ik de Billing Boats 'Zwarte Zee' & het streamline motorjacht 'de Sea Star' gerenoveerd / gerestaureerd en gebouwd heb ik de Smit Rotterdam, echter gemodificeerd naar model kustwacht sleper 'de Waker'.

Uitstap gemaakt naar de restauratie van een Mardave stockcar uit mid-70 jaren met Veco 19. Eigenlijk jeugdsentiemtn, maar erg leuk om eens aan dit soort modellen te werken..... en vooral zoeken / maken van onderdelen.

Met interesse deze website bekeken en gelezen. Naar aanleiding hiervan en het overleg met een bestuurslid, zou ik binnenkort graag een keer de clubavond willen bezoeken.
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: ArjandeJ

Bericht door Michael »

Welkom op het forum van Modelbouwvereniging Papendrecht.
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
Plaats reactie