Even voorstellen (Dirk)

Nieuw op het forum? Stel je even voor
Forumregels
Stel je hier even voor en vertel wat jouw modelbouw interesse heeft. Zet in het "onderwerp" jouw forumnaam. Daarna zal je gebruik kunnen maken van alle functie's van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 nov 2016 22:41
Echte naam: Willem-jan

Even voorstellen (Dirk)

Bericht door Dirk »

Hallo allemaal,

Ik ben Willem-jan en kom uit noord-Brabant. Al vanaf kinds af aan ben ik verliefd op rc trucks. Deze liefde komt van de truckers eindejaars markt in de Brabant hallen, waar ik altijd met mijn LEGO model truck stond en de minitruckers aan de overkant. Na veel jaren alsnog maar de knoop doorgehakt en bij Toemen in den Bosch mijn eerste Tamiya MAN gekocht. Ben deze nu aan het bouwen en ik vind het echt super leuk om te doen. De electronica vind ik nog wel lastig, maar hopelijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Van de week zal ik proberen een bouwverslag te maken, zodat jullie kunnen zien hoe ver ik ben tot op heden. Ook hoop ik in de toekomst een dagje bij jullie te kunnen komen rijden.

Groetjes,

Willem ( Dirk)
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Even voorstellen (Dirk)

Bericht door Rolf »

Hallo Willem (Dirk)

Mooi man, lekkere hobby he. We kunnen je hier zeker wel helpen met alles wat met de hobby te heeft. Leuk dat er een bouwverslag aankomt. Lekker plaatjes bij de praatjes maken en gewoon je vragen stellen.

Groeten
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Even voorstellen (Dirk)

Bericht door Michael »

Welkom op het forum van Modelbouwvereniging Papendrecht.
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 nov 2016 22:41
Echte naam: Willem-jan

Re: Even voorstellen (Dirk)

Bericht door Dirk »

Bedankt mannen! Ik zal eens kijken of ik mijn bouwverslag en vragen kan gaan plaatsen.
CorB

Re: Even voorstellen (Dirk)

Bericht door CorB »

Welkom nieuwe RC trucker :D
Plaats reactie