Mijn modellen deel 2

Plaats hier jouw modelvrachtwagen. Plaats één model per topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harry
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 apr 2013 19:38
Echte naam: Harry

Mijn modellen deel 2

Bericht door Harry »

Vervolg van deel 1.

......De 1222 heeft als basis de bekende 1/14 mercedes van tamiya, maar hier is erg veel aan verbouwd. Het is begonnen met het verbouwen van de cabine,(manschappenruimte, verlaagd dak enz, enz, )waarna de opbouw aan de beurt was. Nadeel van deze schaal is, dat voor deze opbouw niets te koop was, en dus alles zelf gemaakt moest worden, met uitzondering van de achterlichten...Om alle functies aan te sturen heb ik nu nog 2 zenders en ontvangers nodig, maar dat gaat in de toekomst nog wel veranderen.
IM003500.jpg
IM003519.jpg
DSC05220.jpg
DSC05222.jpg
DSC05042.jpg
Dankzij Fred's input is het een (volgens mij) geslaagd model geworden, en ik denk dat hij destijds mijn vragen over de details van de 1:1 blusvoertuigen wel eens behoorlijk zat begon te worden! ;)
Blussen gaat dmv een frontmonitor (je raad het al: ook een idee van Fred) en op dit filmpje is een korte test te zien: http://youtu.be/i6tIbs9EDAs" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
henkvh

Re: Mijn modellen deel 2

Bericht door henkvh »

Mooie auto geworden, ik hoop hem nog een keer in het echt te zien.

Gr.,
Henk
Gebruikersavatar
Harry
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 apr 2013 19:38
Echte naam: Harry

Re: Mijn modellen deel 2

Bericht door Harry »

Hallo Henk,

Bedankt! We zullen elkaar vast wel (weer) tegenkomen, we hebben elkaar al eens ontmoet in Papendrecht tijdens de tentoonstelling van de MBVP in december 2011.
Zaterdag ben ik in Elst, ben jij daar ook aanwezig toevallig?

Groet Harry.
Gebruikersavatar
fireman fred
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 sep 2007 22:13

Re: Mijn modellen deel 2

Bericht door fireman fred »

Harry, ik was blij eindelijk weer iemand gevonden te hebben die net als ik RC hulpdienstvoertuigen nabouwt. Dacht dat ik een afwijking had, omdat ik geen truck met oplegger, dieplader of zwaartransport wilde :D
Ik weet ook wat je volgende model is waar je mee bezig bent en ook dat wordt weer een heel bijzonder en uniek voertuig.
Gebruikersavatar
Harry
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 apr 2013 19:38
Echte naam: Harry

Re: Mijn modellen deel 2

Bericht door Harry »

Hoi Fred! Nou..... :? ...Dat van die afwijking kan nog steeds hoor....Alleen heb ik die dan ook! :D

Het nieuwe projectje staat nog steeds diep weggestopt in de kast na dat ongelukje!
Plaats reactie