Foto's topic

Stel hier je vragen m.b.t. het forum
Forumregels
Stel hier jouw vragen welke betrekking hebben op het forum (lees: geen modelbouwvragen)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daeny
Berichten: 221
Lid geworden op: 25 sep 2007 13:56
Echte naam: Jan Dijk
Locatie: Heemskerk

Foto's topic

Bericht door Daeny »

Goeden morgen Michael,

Ik stel de vraag maar via deze kant om de topic niet te vervuilen. Maar ik heb een xp-pc gestart en reziser gebruikt nu zijn de foto's inderdaad kleiner als 35kb. Alleen geeft de topic aan dat de foto's kleiner moeten zijn als 35 bytes. Ik ben een leek in deze maar is het niet mogelijk dat er een foutje op de webpagina is? :( :o :?: :?: :idea:
mvg Jan
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Foto's topic

Bericht door Michael »

Jan,

Ik heb even gekeken, max. grote bijlage, 35kb en niet meer dan 3 berichten per keer. Dus zou zo moeten lukken. Maar ik begrijp, het werkt niet :shocky: :wtf:

Wil jij die foto's een naar mij toesturen, ga ik kijken of ik ze kan plaatsen maar nogmaals, het zou zo toch echt moeten gaan!

Succes
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
Gebruikersavatar
Daeny
Berichten: 221
Lid geworden op: 25 sep 2007 13:56
Echte naam: Jan Dijk
Locatie: Heemskerk

Re: Foto's topic

Bericht door Daeny »

Michael,

Ik heb bij de ledenlijst je E-mail adres opgezocht en een mailtje met 2 foto's toegestuurd.
mvg Jan
the doctor

Re: Foto's topic

Bericht door the doctor »

gegroet iedereen,

ik heb en klein probleempje,
ik heb en paar foto's te plaatsen op het forum, maar deze zijn allemaal 250 kb
op mijn camera heb ik alle instellingen al op minimum gezet en toch is dit het minimum dat ik kan bereiken. :roll:
als ik deze dan met paint verklein en en beetje bewerk tot ik onder de 35 kb wil komen zijn mijn foto's veel te klein en onduidelijk. ( zie mijn forum wedico scania )
is hiervoor mis en programmatje dat ik kan gebruiken om mijn foto's te zippen of zo en toch zo kan houden dat de details toch bewaard blijven :?: :?:
Gebruikersavatar
Daeny
Berichten: 221
Lid geworden op: 25 sep 2007 13:56
Echte naam: Jan Dijk
Locatie: Heemskerk

Re: Foto's topic

Bericht door Daeny »

Hallo,

In XP is er een programmatje dat heet reziser, is te downloaden via microsoft.
Daarin gaat het wel. In Vista heb ik het nog niet gevonden. In mijn topic Scania Topline 4x8 kan je zien hoe groot mijn foto's zijn geworden.
mvg Jan
Plaats reactie