Andere vooras

Stel hier jouw technische vragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene75
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 nov 2019 21:55
Echte naam: Rene frank

Andere vooras

Bericht door Rene75 »

Hoi allemaal,

Ik zit even met wat vragen. Als beginnend rc trucker heb ik me maar gelijk op m’n eerste knutsel project gestort. De bedoeling is om van m’n tweede Mercedes sk een NG cabine te maken. M’n eerste stapjes verlopen al wat stroefjes.
Ik heb een andere vooras aangeschaft...Maaar de originele beugels voor de schokbrekers passen hier nu niet meer op. Heeft iemand een andere optie om toch een schokbreker op deze vooras te kunnen monteren.?
En een andere vraag is. De steek en diameter van de gaatjes van de andere vooras past niet op de chassisbalk.
Ben ook bang dat uitboren van de vooras beugels erg krap wordt.
Alvast bedankt voor de tips😁
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Andere vooras

Bericht door Rolf »

Denk dat deze assen niet bedoeld zijn voor schokbrekers?? Beetje moeilijk te zien. Je noemt ook geen merk en types. Wat staat er over in de gebruiksaanwijzing?
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Gebruikersavatar
Rene75
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 nov 2019 21:55
Echte naam: Rene frank

Re: Andere vooras

Bericht door Rene75 »

Ik heb de vooras van marktplaats. Was even een gokje. Als ik bij wetronic kijk dan zie ik een set bladveren ( x 8012)van lesu .Dit lijkt wel wat ik hier heb liggen.
Daarbij staan ook foto’s met een as eronder, maar ook geen schokbreker. Net contact gehad met Wetronic,en het is idd bij lesu bladveren niet noodzakelijk om ook nog een schokbreker te plaatsen, dus dat houden we aan.
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Andere vooras

Bericht door Rolf »

Mooi, ook bij tamiya zijn ze eigenlijk alleen voor de sier.
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Plaats reactie