MB Actros tank wagen

Toon hier jouw bouwverslag van je vrachtwagenmodellen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DavyH78
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2016 23:55
Echte naam: Davy Wilms

MB Actros tank wagen

Bericht door DavyH78 »

Goede dag,
Na jaren van spullen kopen en in de kast leggen is het nu coronatijd. Eindelijk eens tijd om de wagen af te bouwen. Alles ligt stil dus ook de wedstrijden waar ik normaal aan mee doe. Het lukt me nu om er eens wat aan te doen. Ook aangewakkerd omdat ik laatst toevallig in de buurt was van HOBMA en even binnen ben gaan kijken. Daar begon het mij toch weer te kriebelen.
Mij wagen is nog in aanbouw en ideeën heb ik genoeg. Tank opbouw wil ik maken met inhoud dus dat ik ook vloeistof kan gaan vervoeren en het liefst met een pomp. Als de motor wagen klaar is zit in de planning om er ook een aanhangwagen bij te maken en deze eventueel te bouwen als LZV. Maar zoals gezegd eerst de motor wagen. De opbouw monteren, Verlichting, Spat borden, achter bumper met vangmuil zijn nu de eerste dingen waar ik me mee bezig ga houden. De voornemens zijn om dit nu eens niet zolang te laten duren als de afgelopen jaren.

Afbeelding
Afbeelding
De Tank opbouw die er op moet komen.
Afbeelding

Het is passen en meten en veel werk maar het gaat passen.
Afbeelding

De wedico 3 versnelings bak met aandrijving. De laatste as is ook bestuurbaar. de uitslag begrens ik op de afstandsbediening. accu wordt een 3s lipo. de versnelings bak moet nog aangesloten worden. maar dat komt op een latere tijd wel.
Afbeelding

MIjn afstands bediening waar ik in de toekomst ook een multi switch in wil gaan zetten.
Afbeelding


Gr Davy Wilms
Plaats reactie