Voorstellen.

Nieuw op het forum? Stel je even voor
Forumregels
Stel je hier even voor en vertel wat jouw modelbouw interesse heeft. Zet in het "onderwerp" jouw forumnaam. Daarna zal je gebruik kunnen maken van alle functie's van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wintel
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2020 18:08
Echte naam: Ron Wolf

Voorstellen.

Bericht door Wintel »

Hallo iedereen,

Ze noemen mij Ron, en ik ben achter in de 40.
Sinds 2016 besmet met het truck virus, en dan ook in 2016 gestart met de bouw van een Volvo FH03.
Dus er is een Tamiya Volvo FH12 aangeschaft en daar een langer chassis bijgekocht om een 6x4 te vervaardigen.
Ook van de Tamiya het stuur drastisch veranderd, spoorstang achter de voorwielen, in plaats van ervoor.
En de servo verplaatst naar de voorkant van het chassis, en dan ook dwars geplaatst, zodat ik van die aan de zijkant hangende meuk af was.
Aluminium supersingles en 8 aluminium achterwielen aangeschaft, ook aan beide zijkanten van het chassis aluminium tanks gemonteerd.
Maar om een lang verhaal kort te maken de Volvo verkocht, omdat er niet een een ombouwset van de FH03 te komen was.
Begin deze maand een Tamiya R620 gekocht, en weer begonnen, maar ook weer drastisch veranderd.
De R44 Scania cabine verkocht, heb ik niks mee, en Lesu chassis balken van een 4x2 en een Lesu luchtbalg achterasophanging besteld.
De vooras met bladveer ophanging verkocht, die speling die er op zit is niet normaal, daar komt ook een Lesu vooras met camber afstelling met bladveer ophanging.
Waar dit project naar toe gaat vertel ik nog niet, maar wat ik wel nog kwijt wil is dat er een serie 2 cabine op het chassis komt, en het een Scania 143M wordt.

Groetjes Wintel
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Voorstellen.

Bericht door Michael »

Welkom op het forum van Modelbouwvereniging Papendrecht.
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Voorstellen.

Bericht door Rolf »

We wachten op het bouwverslag met de ploatjes!
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Plaats reactie